torsdag 16 februari 2012

lägenhetsbabbel.

idag har vi varit på visningar. den ena lägenheten var så fin att vi dog! takvåning med takbjälkar, tvättmaskin, nytt badrum, diskmaskin, asfint kök, takfönster och guuud den är så fin! den är bara 40 kvm, men så himla mysig och både jag och jonatan kommer dö om vi inte får den. seriöst, har aldrig sett en finare lägenhet. kan redan se mig själv bo där. dock ligger den på femte våningen utan hiss, men det får gå ändå. det kommer vara sååå värt det. den andra lägenheten vi var på var så himla trist. planlösningen var så ful och inte alls mysig. så vi tackade nej till den. dessutom låg den inte så bra till. men ååh, vi får veta nästa vecka ifall vi fick den eller inte. ni måste hålla alla tummar för oss! och om vi får den så måste alla komma på inflyttningsfest! åh, jag är helt överpeppad verkligen. nu måste jag sova, för jag ska upp tidigt och jobb imorgon, inte jättepepp men det får gå ändå. har känt mig lite halvkass i några dagar, men det bryter aldrig ut. jättejobbigt. hah detta inlägget handlade verkligen bara om lägenheter, men det är ungefär allt förutom jobb som hänt idag. vi har handlat asmycket mat också, så nu klarar vi oss fram tills lönen ialla fall. ni är fina. puss.

1 kommentar:

elin sa...

åååh låter som en drömlägenhet! hoppas ni får den! 40 kvm är helt okej ändå. :) puss