lördag 11 februari 2012

laxhej

hej, allt är ganska bra, hur mår ni? har precis varit på systemet på ola och ikväll ska vi hem till victor. han ska laga mat och sen ska vi se mellon och dricka vin och sådär. kommer nog bli asmysigt. har jobbat hela veckan och det har gått fint. igår var jag så trött på jobbet att jag somnade stående typ 10 gånger. helt crazy. idag har vi bara sett på rederiet och ätit god frulle. vi är på säsong 17 nu, vet inte hur vi ska klara oss utan rederiet sen. finns ingen serie som är lika bra. älskar! sov nästan 12 timmar inatt, så himla skönt. drömde massa knäppt om att jag var på roskilde med massor av folk från rederiet och mica, och så var allting jättehemskt. superknäppt. vaknade 10 och tog min medicin och sen somnade jag om igen. måste börja ta min medicin igen, har slarvat så himla mycket. blir helt sjuuukt okoncentrerad utan den, men haha kanske inte så konstigt, jag har ju faktiskt adhd. nu ska vi se mer rederiet och sen fixa oss. puss.

2 kommentarer:

Laura sa...

Jag mår bra, tackar som frågar! Hihi. Jag älskar att du alltid drömmer så mycket tokigt. Och så älskar jag att du har fyllt min blogg med kommentarer. Tack och puss!

michaela sa...

bästis! <3 saknade dig så himla mycket inatt. så fint att jag var med i din dröm. sitter och tittar på bilder nu, från när du var här förra gången. längtar MEST till den 24 feb. det var då du kanske skulle komma va? i så fall kommer det äga MEST för vet du?? det är KENTKVÄLL den fredagen!!! fattar du? "vi ska till kentklubben!" åh så fint det skulle bli! älskar dig lilla gos <3