torsdag 22 mars 2012

fin dag.

idag har varit en bra dag. jobbade 3.5 timmar imorse och när jag kom hem gjorde jag godaste frullen till min pojkvän. chillade lite vid datorn och sen gick vi till parken och mötte upp victor. snackade lite skit och sen gick vi förbi vår nya lägenhet och kikade in på innergården. så fint. Köpte billiga vindruvor på torget och sen kilade vi hem. Hängde lite med johanna och anton på balkongen, gjorde lasagne och lekte med victor. när han kilat hem färgade jag håret och sen har jag mest sett på så ska det låta (hej tantvarning) och pratat med fina folk på msn. Nu måste jag sova, för jag ska upp tidigt imorgon. Så himla skönt att lönen kommer imorgon, för vi har minus på båda våra konton. helgen kommer bli finast ialla fall. sov fint små gosar.

1 kommentar:

elin sa...

åh hela ditt liv låter så underbart hihi. vill se din nya lägenhet sen när du flyttat! :D pusss