tisdag 13 mars 2012

Fin helg + iphone

Frulle i sängen
Vår i Malmö.
tjej posar på toan.
jonatan gör tonyposen.

Hej. jag har inte glömt bloggen, bara inte haft tid med den. har haft en asfin helg verkligen. I fredagskväll var jag hos victor och drack vin! vi hade det så himla trevligt. Vid 12 hamnade vi på någon knäpp förfest och sen gick vi till kb. Jättebra kväll alltså. I lördags hade jag och jonatan det gos och sen på kvällen så kom det hit massor av folk och såg på mellon. det var också himla trevligt och rummet var så himla fullt med folk. I söndags köpte jag en iphone!! Har velat ha en superlänge och den är så hiiimla bra. är helt kär i den verkligen. BÄST. kameran är dessutom asbra, så nu lär det bli massor av bilder i bloggen. Ska till jobbet om en timme. skriver mer sen. puss.

2 kommentarer:

michaela sa...

sötaste bilden på dig <3<3<3 SAKNAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN. och elias visade min babymonkeyspelet på youtube, det du har på iphone, och jag doooooooooog och skrattade ihjäl mig av söthet!!!!!

elin sa...

åh söt du är. låter som en toppenhelg! ihhh en iphone, nu måste du uppdatera jämt för det :D hihi puss