söndag 25 mars 2012

Helgen.

Ny bild på vår lilla poserbebis.
starcraft <3
Bakistacos


alltså gud, det här kan vara den roligaste intervjun med Huk ever. Hahahaha, han är så himla knäpp verkligen. dör. sötaste.
Det är MLG den här helgen, så jag har kollat hela dagen. huk slutade tvåa i sin grupp och måste spela i losers nu. Men han kommer igen och har fortfarande en chans på finalen (hej ni fattar ingenting).
Helgen blev inte alls som jag trodde. Igår var jonatan dum och jag var ensam hemma hela dagen och var ledsen. blä. men idag är det bra. Igårkväll drack vi vin med johanna och anton. det var fint. vi skulle till Kb egentligen, men eftersom det blev sommartid så missade vi en timme helt plötsligt och det var bara 50 min kvar tills kb stängde, så vi bangade. Himla synd, för jag hade velat träffa elin. Idag har vi ätit bakistacos och nu ligger jag bara i sängen och ser på starcraft. vi ska kanske göra pannkakor sen och imorgon ska jag jobba. Nästa måndag får vi nyckeln till vår lägenhet. Kommer bli bäst. puss

1 kommentar:

michaela sa...

aaaaw, sån himla poserkatt ni kommer få!!! sötaste nånsin. och älskar att du skrev HEJ ni fattar ingenting... sån äkta lisastajl!!!! hahahaha sötis. missade också att det var sommartid idag och var helt förvirrad imorse när jag vaknade. bra att du inte är ledsen längre heller. saknar dig buhuuuuuuuuuuuuuuu