onsdag 7 mars 2012

tatueringsprat.



Jag lever och har rött hår igen. har blivit en tradition att ha det varje vår. fint. nöjd. funderar också på en sjuukt nördig tatuering! ni kommer nog inte fatta, men jag ska förklara ändå. Huk, ni vet min favoritstarcraftspelare som jag jämt har bilder på här i bloggen? har brukar i sina games gå in i motståndarens bas och gör ett hjärta av rally points. alltså av linjerna som man bestämmer hur ens gubbar ska åka/gå med. Och ett sånt här tänkte jag skaffa. känns som det kan symbolisera allt fint nördigt som jag tycker om. Håller på att gå igenom massor av Hukgames för att hitta fina hjärtan. ska ju självklart kopiera ett av hans, så det blir identiskt. Har pratat med Jack om det och han sa att han kan fixa en bra deal åt mig. Är nöjd alltså. nu ska jag åka till jobbet. Mina visdomständer är btw sämst i hela jävla världen! ALLA gör så HIMLA ont och håller på att växa ut exakt samtidigt. orkar inte. det gör ont enda upp i huvudet. jävla skit alltså. nu måste jag springa. lovar att skriva ett roligare inlägg snart. puss.

1 kommentar:

michaela sa...

HAHAHHAAHAH detta var det nördigaste på länge. älskar dig så jävla mycket <3