tisdag 27 mars 2012

tjattjattjat

Nyaste bilden på vår lilla gos. dör. längtar ihjäl mig.

alltså åh, måste bara tjata igen om hur bra allting är. det är inte ofta det är såhär bra, så nu måste jag tjata. haha. Betalade precis räkningar och insåg att jag har mer pengar över än jag trodde, dessutom smsade mamma innan och sa att bokpengarna har kommit in, så har 1400 på mitt handelsbankenkonto. ska använda alla dom pengarna till lägenheten och sådär. bäst. ska strax åka till jobbet. allt är bra. igår efter jobbet lagade vi godaste maten och sen började vi se Gone with the wind, men den är fyra timmar lång så vi hann inte se klart den. Så vi ska göra det ikväll när jag kommer hem från jobbet. Jonatan är finast som vanligt och jag tycker synd om alla andra som inte har han som pojkvän. världens bästa. Nu ska jag borsta tänderna. ni är fina. puss

1 kommentar:

Malin Aurora sa...

Nejmen ååhh så söt!