fredag 23 december 2011

bästa julklappen.


För några veckor sen hittade jag den finaste klänningen i en affär jag nästan aldrig är i. jag och ellen provade varsin en och dog typ. Så himla fin och SÅ himla dyr verkligen. Vi lipade lite när vi gick därifrån och bestämde att vi skulle köpa varsin när lönen kom. när jag kom hem så sa jag till jonatan att han hemskt gärna fick köpa den i julklapp till mig, och han skrattade mest och sa att den var himla dyr. och sen bara igår när vi öppnade julklappar och hade det mysigt så bara låg den där i ett paket och jag dog och klappade och vågade knappt röra den! den är så himla fin och sitter helt perfekt och ååååh. världens bästa pojkvän. Han ligger i sängen och sover sötast nu. vill nästan lipa när jag tänker på att han åker hem om några timmar. blä. det kommer bli en jättehemsk vecka. ikväll åker jag upp till halmstad för att jobba natt. inte jättepeppad. Jonatan blev ialla fall jätteglad för sina julklappar och vi hade det supermysigt. Efteråt kollade vi på Master och commander och jag somnade lite. nu ligger jag i soffan och äter kitkat. Klänningen är btw MYCKET finare irl. Idag fick jag lön också hihi. nöjd. ska köpa tågbiljett till göteborg idag också. bästa. puss.

1 kommentar:

michaela sa...

ÅÅÅÅÅÅH finaste klänningen verkligen. fattar att du blev glad. bästa ju. hoppas du får finaste julen. <3