tisdag 6 december 2011

så får du mig ändå.

Vi har inte haft internet på mer än en vecka! helt sinnes. fattar inte hur vi har klarat oss. men det har varit rätt mysigt ändå. vi har haft filmkvällar och umgåtts jättemycket och bara haft det bra. Jag har dessutom fått ett nytt jobb! ni vet ju att jag var på intervju för några veckor sen som jag tyckte gick skitdåligt! tydligen så tyckte dom att jag var världens grej, för dom ville att jag skulle komma och träffa den lilla pojken och sen bara ringde chefen och sa att jag fick jobbet. Så efter nyår börjar jag jobba FAST hos den sötaste lilla pojken! Är så himla glad. ska bli så himla roligt. I helgen var jag och jonatan dessutom i göteborg och firade ett halvår och mitt jobb och sådär. det var asfint. träffade massor med människor, firade elins födelsedag med mica, badade bastu, var på jul på liseberg osv. världens bästa verkligen. Älskar att vara hemma hos jonatans föräldrar. bästa. vi kunde dock bara stanna till igår eftersom jag har jobbat idag. är så himla trött att jag vill dö, men imorgon är jag ledig ialla fall. tog tyvärr inga bilder i göteborg, men ni kanske klarar er ändå. Idag köpte jag dessutom den finaste Justin biebertröjan! ska leva i den för alltid nu. bästa. puss

1 kommentar:

michaela sa...

alltså du och din jäääävla justin bieber ahahahha. så himla gulligt. du är bästa och borde alltid vara här!!! finaste helgen och finaste du. puss älskling!!! och hahahahahaha din kommentar i min blogg nyss ägde skrattade så himla mycket. SAKNAR DIG MED <33333