torsdag 29 december 2011

cupcakes


idag har jag varit hos oskar. det var så himla mysigt och det var himla fint att träffa hans mamma igen, hon är så söt och snäll. vi bakade cupcakes haha. frostingen blev först jättebra och superrosa, men sen hällde oskar bär i och då blev den rinnig som tusan, så vi hade inte så mycket på. Istället gick vi loss med pyntgele och smällde lite smällare i trädgården hahaha. sen kollade vi på sunes jul och sådär, det var himla mysigt. åkte hem och handlade och lagade himla god pasta och nu ligger jag här. Fick även sms om att mina glasögon är färdiga, så imorgon ska jag hämta dom hihi. allt känns ganska bra idag faktiskt. imorgon är det bara tre dagar tills jag åker till göteborg och äntligen får träffa jonatan igen. dör utan honom. haha. var tvungen att handla ensam innan, jag är helt värdelös på det, vet aldrig vad jag ska köpa. hah, kass tjej som inte kan handla utan sin pojkvän. lyssnar på justin bieber nu och ska nog kolla på wallander snart hihihihi. åh. imorgon får ni bild på mig i brillor haha. ska bli bättre på att ta bilder till bloggen också. idag fyller min blogg ett år förresten! grattis lille bloggen. puss

3 kommentarer:

michaela sa...

grattis bloggen! och du är supersnygg i brillor ju, det vet jag redan! supersnygg i allt! jag hoppas dina nya brillor påminner om dom du köpte på emmaus, för dom är du asfin i!!!! hahaha bästa cupcakesen ju, ser asgoda ut. och sunes jul är bäst. nu har jag och elias planerat godaste nyårsmiddagen, trerätters hahah. kommer äga. och snart kommer du. livet är bäst <3

Laura sa...

Åh vad jag längtar efter bilder på dig i glasögon! Du kommer nog att vara alldeles superfin. Grattis på bloggfödelsedagen förresten. Fniss.

elin sa...

hihi grattis bloggen! du är säkert svinsnygg i dina nya brillor, längtar med till att få se :D pussss