fredag 30 december 2011

hahaha


"Åkehovs simplats, Bromma

Två kvinnor, en ung och en mycket gammal, försöker prata med varandra.
Kvinna 1: Din hörapparat piper!
Kvinna 2: Vaaaa?
Kvinna 1: Din hörapparat piper! Batteriet måste nog bytas!
Kvinna 2: Vaaaa…?
Kvinna 1: DIN HÖRAPPARAT PIPER!!
Kvinna 2: JAHA TACK! JAG HÖR JU INTE SJÄLV!!"


HAHAHAHAHAHA hittade denna på tjuvlyssnat.se och dog! för detta är min barndom i ett nötskal ungefär. hahahahahaha jag dör. kan inte sluta skratta. för er som inte vet så är min mamma hörselskadad och har haft hörapparat ungefär hela sitt liv. hahahahaha dör av skratt. så äkta mamma.

idag har varit en fin dag. har färgat håret, även om utväxten inte blev färgad (?) och sen har jag varit på stan med Johan och Ellen. det var så himla fint och gud vad jag ser bra. Ellen och Johan tyckte mina glasögon var fina och sa att det känns som jag haft dom hur länge som helst eftersom jag passar så bra i dom. så himla fint. vi sprang runt lite på mellandagsrean men hittade inget speciellt. måste hitta en väska, men det är omöjligt typ. johan kilade hem efter ett tag och då fikade jag och ellen lite. det var himla fint och hon är bäst som vanligt. Ikväll har jag bara legat i sängen, kollat wallander och sånt. Imorgon ska jag packa och sen jobba natt. Snartsnartsnart är jag i göteborg igen och det blir bäst. saknar jonatan så HIMLA mycket. sjukt. Är så himla varm. nu ska jag hitta någon mat. puss godnatt.

Inga kommentarer: