torsdag 29 december 2011

torsdag


orkar aldrig blogga längre. julen var fin, jag saknar jonatan och snart ska jag till oskar och baka muffins. det blir nog fint. imorgon ska jag leka med ellen, på lördag jobbar jag natt och sen på söndag åker jag äntligen till göteborg. det blir finaste ever. lyssnar på justin bieber och borde fixa mig. måste ge kaninen nytt vatten också. iförrgår lekte jag med lukas! det var superfint. vi har inte setts på ett år eftersom han bor i norge. vi var lite på mellandagsrean och sen köpte vi cider och satt i köket hela kvällen, det var himla trevligt. igår låg jag bara i sängen och tittade på Mad men, är på säsong tre nu och åh vad bra det är! dör. nu måste jag sminka mig och fixa håret. hoppas ni mår bra. puss.

1 kommentar:

michaela sa...

den bilden är så himla fin och gullig på dig! vill nästan skriva ut den och rama in den och hänga den på väggen så jag kan titta på den när jag är ledsen och ba ååååh vilken gullis <3 längtar tills du kommer!!!!