torsdag 22 december 2011

Jb


drömde om Justin bieber inatt, det var så himla fint. dog när jag vaknade. finaste jb. idag måste jag fixa klart allt. köpa klart alla julklappar, färga håret, packa osv. blä. så himla jobbigt. jonatan åker hem imorgon och sen kommer vi inte ses på 1.5 vecka. kommer dö. bläää. tycker inte om såna här långa helger. ialla fall inte när jag ska jobba. hatart. åker ialla fall till göteborg den 1e och stannar tills den 8e. börjar jobba den 9e. försöker komma på vad jag ska köpa till jonatan i julklapp men det är ganska omöjligt. har köpt en sak men ja, blä. såg på Mad men hela kvällen igår, så himla bra och alla är så himla snygga och väluppfostade och åh. hahaha sjukt knäppt inlägg. nu ska jag gå och köpa cigg. puss

1 kommentar:

michaela sa...

hahahhahaha gulligaste drömmen. längtar tills du kommer hit. nu har elias åkt till malmö och ska vara borta typ en vecka. kommer också dö. :( du kan köpa muminfilmer till jonatan!! han gillar väl mumin?? jag köpte det till elias och han blev jätteglad! elias är tydligen ett hemligt muminfan :))) PUSS OCH GOD JUL GULLIS