torsdag 30 juni 2011

allt dom bygger upp ska vi meja ner.


Bloggen är typ lite död just nu. jag är aldrig hemma och glömmer bort bloggen lite. Har finaste känslan i magen, hopp om framtiden och ett par nya skulderblad att sova emellan. mest är allt bara så himla chill och bra. jag är nöjd.
kom hem från malmö idag och har tvättat och sånt. Imorgon åker jag till malmö igen och på fredag ska jag på mitt första mötaföräldrarnamöte på jobbet. ska träffa massor med olika föräldrar denna och nästa vecka. Hoppas alla gillar mig så jag får mycket jobb.
åh, är så himla mätt nu. har ätit massor med lasange och chips precis. borde sova, för jag ska till dagis imorgon. Första gången på typ en vecka. Men marita har sagt att jag inte ens behöver gå där längre nu när jag nog fått jobb. men jag vill dit bara för att träffa henne och så. Igår var jag anton och jonte på ett internetcafé och spelade i flera timmar. det var så himla kul och jag är aspeppad på dreamhack verkligen. saknar det så himla mycket.
nu är jag himla trött och ska sova.
Ni får en bild på anton och jonte i shorts. De gick ut sådär och alla blev helt galna. Tre turkar körde förbi och filmade och massor av människor skrek och kommenterade. fattar inte den stora grejen, men ja. haha. fint.
godnatt.

2 kommentarer:

belle sa...

hahah bilden. dör. hade också skrattat om jag sett dem på stan. hoppas jobbet går bra. &. vår lilla date imorgon. den får vi nog tyvärr flytta på för det är min & beatas årsdag & jag måste vara med henne 6 göra nått & laga nån middag osv. men. snartsnartsnart? puss

michaela sa...

ÄNTLIGEN skriver du! som jag väntat och längtat. varit lite orolig.. men blir så himla glad nu för det var så himla mycket fint i det här inlägget så jag vet knappt vart jag ska börja! älskar jobbet, tror alla föräldrar kommer gilla dig! och fint med skulderbladen och hoppat om framtiden och malmö och chipsen och lasangen! <3 bästa. och bilden. hahahahaha. så söta! längtar tills du kommer gullis. älskar dig <33333