lördag 11 juni 2011

panda.

Det blev ingen liten klänning igår utan en skateboard haha. jag och anton gick runt hela stan för att hitta den perfekta brädan till honom. Det blev en ljusblå med en panda på. asfin. sen gick vi till stadium och jag hade hittade asfina skor och en skateboard. sen gick vi till systemet och köpte asmycket sprit och satte oss vid kungsgatan. så himla läskigt att åka alltså. först vågade jag inte ens stå på skiten utan att anton höll i mig. Men i slutet klarade jag till och med att åka lite. idag skiner solen och vi ska snart till stan igen för att köpa finaste sparkcykeln till tove. Sen ska vi bara skejta och sånt idag. så himla mysigt. Ikväll är det 90s på deep och vi ska dit med ellen. Kommer bli BÄST. är aspeppad. åh. är så glad och nöjd. fint liv alltså.
puss.

2 kommentarer:

michaela sa...

hihihi åh lille skateboardtjejen <3

belle sa...

så fint det låter. så bra det låter. å.