torsdag 23 juni 2011

disco 2000

fina dagar i malmö! vi har bakat pizza mitt i natten, kelat, busat, spelat yatzy, ätit jordgubbar, sett sagan om ringen, läst spjuthök osv. himla fint. Igår var jag på jobbintervju och det gick asbra. hon älskade mig verkligen! så himla najs. Så nu kommer jag antagligen få tre olika slags jobb. två som ledsagare och ett som personlig assistent. så himla himla bra. jag är så aspeppad. Marita ringde precis och sa att hon pratat med chefen och att hon hade varit så nöjd så nöjd och hållt med marita om allt hon sa om mig. Så nästa vecka ska jag träffa två av föräldrarna och om det går bra så får jag anställning. bäst.
Idag har jag bara varit på psyk. var tvungen att åka från malmö jättetidigt. sjukt ovärt när det låg en najs pojke i min säng liksom.
ska ialla fall öka min dos på medicinen på lördag.
Imorgon är det midsommar och vi har verkligen noll planer. men jag är glad bara jag får vara med mina bästisar faktiskt.
träffade tito igår med, det var typ ett halvår sen vi sågs, så himla bra. sen vandrade jag och elias lite i pildammsparken eftersom han var nere lite snabbt. bra dag igår. förutom att en gubbe tafsade på mig på bussen. så HIMLA äckligt! fick gå av bussen och vänta på en ny himla länge.
Men när jag kom hem tröstade anton och jonte mig, sen köpte vi asmycket chips och såg på sagan om ringen, bäst! fast jag och jonte bara somnade hela tiden hihi.
snart ska jag gå till kyrkogården och hälsa på mormor lite. livet är rätt bra ändå. fint.
puss.

2 kommentarer:

belle sa...

hej ååå älskar allt allt allt jag läser här. grattis till jobb! å! vem är pojken i sängen? HAR DU SKAFFAT MAN UTAN ATT BERÄTTA FÖR MIG???? tycker du inte om mig längre buuuhuuuuuuuu har du glömt mig? varför ses vi aldrig? HATTAR DU MEJ?? VA HAR JA HJORT DEL???????? nä. men a. du fattar. I MISS YOU.

michaela sa...

ÅH heja dig så himla mycket!! garttis gånger tusen! hoppas det kommer gå bra fast det vet jag redan att det kommer för du är bäst. :))) har heller inga planer till midsommar, ska mest äta färskpotatis och jordgubbar och vaniljglass med elias tror jag. för se! ha bästa midsommaren iaf lilla tjejen. och vilken jävla äckelgubbe :(( hatar honom, så får man fan inte göra! UH. saknar dig också och belles kommentar HAHAH. så fint. älskar! <3