fredag 10 juni 2011

fnisset


nu sitter jag hemma i buse, ensam. det är ganska trist. Igår var vi på studentfest i eslöv hos toves syster. det var himla trevligt och himla god mat. åt så himla mycket alltså. Vid halv 2 ville jag till malmö, så jag åkte hem. Mötte upp wille och lommaanton på stationen och gick till statiol. vi köpte folköl och kakor. Anton blev hämtad på vägen och jag och wille gick hem. Satt uppe till halv 5 och pratade. det var himla mysigt faktiskt. drömde asjobbiga drömmar inatt om att jag slösat bort alla mina pengar och sånt. skönt att vakna och inse att det inte var så. Anton och tove stannade kvar i eslöv, så jag vet inte alls när de kommer hem. inte alls så kul ju. lyssnar på Jens lekman och är rätt nöjd ändå. solen skiner och idag vill jag köpa en liten klänning. det var längesen. ni får en bild på lille svante. det känns rätt.
puss.

1 kommentar:

michaela sa...

vill också köpa en liten klänning! det ska finnas en asfin på bikbok, svart med vit fin krage! har inte hittat den men ska fortsätta leta åååh, vill verkligen ha. hihi. bara ett tips! asfin :))))

saknar dig också!!! <3