torsdag 30 juni 2011

bästbästbäst.

åh så bra livet är just nu. allting bara faller på plats och jag vågar hoppas lite. det kanske går bra den här gången. allt kanske knyter upp sig.
har varit på dagis idag. det var asfint! har saknat marita och som vanligt tog hon bort den dumma oron i mig. hon kan allt. Julia kom förbi en sväng också, hon ska tydligen komma tillbaka. det var fint att se henne ialla fall.
Det är så vidrigt varmt ute. typ smälter och dör. men det är fint med riktig sommar. Har betalt räkningar och nu håller vi på att tvätta lite. senare idag ska jag till malmö och leka med bästisar. åh. allt är så bra.
har mer pengar över än jag trodde också. så himla bra. nöjd tjej verkligen! bäst.
nu ska jag äta jordgubbar och sen hämta tvätten.
pusse

1 kommentar:

michaela sa...

<3<33<3<3<3 åh jordgubbar. har ätit hello kitty-glass idag på jobbet. gott! du är bäst och älskar att det går så bra nu!!