onsdag 8 juni 2011

you are the light.


Jag försökte blogga på dagis idag, men min mobil vägrade samarbeta. segaste dagisdagen idag ialla fall. vi gjorde absolut ingenting vettigt. trodde jag skulle dö lite. blä. När dagis äntligen var slut kom tove hit. Vi köpte en tetravin och satt i parken. det var najs. vi pratade om jobbiga saker och bra saker. sen hälsade vi på min mormor på kyrkogården och sjöng hajsången medan vi kissade. handlade lite till mamma och var nöjda. sen följde jag henne till tåget och nu ligger jag här. har ätit sjukt mycket pasta och är galet trött. bra dag som tusan förutom dagis. Imorgon är det dagis och sen stellas student, det kommer nog bli supernajs.
saknar och sådär.
puss.

1 kommentar:

michaela sa...

vi ska ha picknick när du är här ja! åh vad jag längtar <3333 med massa gott, mmmh! bästa tjejen, saknar dig <333