torsdag 16 juni 2011

små späda barn med hjärtan som elefanter.


idag har varit en ganska så fin dag. Jag och Julia klättrade bland alla saker inne på ekorren och fyndade massor. Vi gjorde en nallevagn och satte upp gosedjur i hela lekparken. jag hoppas det kom barn och tog hem dom, för de kan ju inte sitta där ensamma hela natten. fniss. somnade direkt när jag kom hem och sov typ två timmar. så himla skönt. sen har jag busat lite med min hemliga plan och sett en asbra film! Wristcutters, a love story heter den. Bruden som är med i den är typ det snyggaste jag sett, så därför får ni en bild på henne när hon hänger på en bildörr. Bäst film ialla fall! ni borde se den.
nu ska jag bada och sedan spela hela kvällen.
pusse.

1 kommentar:

michaela sa...

ÄLSKAR den filmen!!!! så himlahimla braaaaaaaa. och ja, hon är verkligen det snyggaste av de snygga!! dör ååååh. blev sugen på att se den igen nu hihi