tisdag 21 juni 2011

the days.

Det känns som att klockan är så mycket mer än vad den är. knäppt. jag är supertrött såklart. dumma medicin. men idag är inte pulsen alls lika hög ialla fall. har varit på zumban och sen inte gjort så mycket. åker nog in till malmö under kvällen och chillar där tills imorgon. har jobbintervju i lund imorgon, börjar bli lite nervös. men hon jag pratat med är hur trevlig som helst! hoppas det är henne jag får prata med imorgon också. lyssnar på vargen och har en konstig känsla i magen. typ lite ångest blandat med något. blä.
börjar känna av effekt från medicinen nu ialla fall. rastlösheten är mycket mycket mindre och jag har lite lättare att koncentrera mig. det är himla najs.
nu ska jag duscha och sånt.
puss.

2 kommentarer:

michaela sa...

lyssnar också på vargen. så himlahimla bra. älskar. hoppas ångestnåntinget går över snart. bäst med medicinen. saknar dig så mycket så att jag dör lite. du är bäst. älskar dig <3

belle sa...

MEN HOPPAS att du får jobbet i lund!!!!! vill veta hur det gick!!!! å lycka till lyckospark osv. puss