fredag 26 augusti 2011

bakisdagen


idag har varit en himla bra dag trots bakfyllan. Jag och tove gick ut lite på stan, skulle egentligen köpa sidenband och lösögonfransar, men det slutade med att vi köpte varsin ny mobil. jag har ju behövt en ny sen min gamla blev vattenskadad och tove tyckte det var ett så bra erbjudande att hon med tog en. Betalar 200 kr i månaden och skickar gratis sms till alla och får en himla fin mobil. dock var den slut, så vi får dom hemskickade om två veckor. det bästa är att jag och tove kopplade ihop oss i någon slags familjegrej, så vi ringer helt gratis/smsar helt gratis till varandra nu och sen la vi till ola i den också, så nu ringer vi honom gratis med. Vi var lite på entré också. köpte finaste pacmanbadrumsmattan och sexiga underkläder. har lovat jonatan att ha stay-ups när han kommer hem hahaha. kommer känna mig så fånig. imorgon ska jag jobba hos min favoritpojke. det var två veckor sen sist och jag saknar honom hihi. ska bli himla fint, sen ska vi på the cureklubb på retro på kvällen. kommer bli bästa. måste bara färga mitt äckliga hår först. måste sluta bita på mina naglar btw, får såna sjuka infektioner i fingertopparna hela tiden. det gör asont. nu ska jag se på mia och klara och sen sova. pusse.

Inga kommentarer: