onsdag 31 augusti 2011

hejochfnissochgos.

tomt i bloggen som vanligt, jag suger. idag har jag varit hemma hos min lille mamma och fixat med grejer. har betalt räkningar, postat saker, handlat samt gjort en sak som jag skjutit upp och nojjat över i 8 månader ungefär. Men nu är det gjort och heja mig. Jonatan är hemma nu och det är bra och bäst och fint och gos och mest bäst. Vi gjorde supergodaste veggiehamburgarna innan och har legat i matkoma sen dess. helt stört vad mätt man blev. nu ligger jag i sängen och jonatan spelar. ska nog se på fucking åmål och vara nöjd för att allt är så bra. har precis blandat nytt iste också. så himla gott! vi dricker hur mycket som helst. Kollade på Lady och lufsen innan hihi. bäst. nu slutade internet funka och jonte och anton fick en mindre kris. haha. nu ska jag fixa hem fucking åmål. puss

1 kommentar:

michaela sa...

fucking åmål <3<33<<33 vi måste se den tillsammans nångång och fnissa och åh:a och sånt det hade varit finast! saknar dig lilla gose