fredag 26 augusti 2011

dööö.

idag är jag så bakfull. usch. sämst. men igår var en fin kväll. vi såg bob hund och dansade och var glada. sen gick vi runt lite i stan och sådär. brabra. har äntligen börjat känna de där känslorna man ska känna när man är ung. det är konstigt, men mysigt. idag skiner solen och jag orkar inte göra någonting. imorgon ska jag jobba och på söndag kommer jonatan hit igen. bästa. ser på rederiet och kelar i sängen. vill verkligen inte röra mig härifrån idag, men jag och tove måste ut på stan. Vi ska köpa sidenband och grejer till imorgon.
men mest vill jag ju bara sitta på den där stranden med solen i ögonen och alla främmande språk i öronen.

1 kommentar:

michaela sa...

åh lilla tjejen. så himla glad jag blir när jag läser det här. bästa verkligen. igår var jag på linnéas kalas och då pratades det om rederiet och jag bara tänkte på dig och saknade dig. kom hit snart och lek med mig <3