fredag 5 augusti 2011

New terrain.

Förlåt för ett ganska så dramatiskt inlägg inatt. det var inte riktigt så illa, eller jo men det löste sig sen. det är svårt i mig ibland, men nu är allting utrett och fixat. Vi har precis ätit skummaste frukosten, korvgryta och makaroner haha. Snart ska vi till systemet och sådär. ska köpa vitaminer idag med. tror jag har supermycket järnbrist. saknar ellen redan haha, helt sjukt. hon är min finaste alltid. lyssnar på oskar linnros nu haha. han är vår. så fint. Ikväll ska jag hem till finaste belle och busa med cider och fin musik och vattenpipa. ska nog köpa några lösa cigg också. nu ska jonte klippa mitt hår lite.
puss finisar. hoppas ni har bästa helgen.

1 kommentar:

michaela sa...

önskar jag var hos dig och belle :(((( OCH BRA ATT ALLT LÖST SIG <3