söndag 21 augusti 2011

helgenochsånt.


det var längesen jag uppdaterade här minsann. I fredags var vi ute och härjade på malmöfestivalen! såg cocorosie, busade med vin och hängde lite på klaffbron. Himla fin kväll och jag var supernöjd. Vid två var vi trötta och gick hem och kelade med popcorn. Inatt har jag jobbat. det var ganska skoj och jag var inte alls lika trött den här gången. hihi bästa. Åh btw, glömde nästan! träffade mica igår en stund innan jobbet också. det var typ världens bästa, för hon är världens bästa! vi gick runt lite och pratade om autistiska barn och våra planer och åh bästa. så fint. glömde dock ta en bild på henne.
Kom hem vid 9 imorse och sov till halv 4. blev jättesur på jonte för att han inte väckt mig tidigare. Solen sken ialla fall och vi gick lite till parken och åt pizza. kelade i gräset med barfotafötter och tittade på molnen. det var fint och han är nog bäst faktiskt. Sen hämtade vi hans gitarr och jag följde honom till tåget. Han kommer inte hem förän om en vecka och jag håller redan på att gå under lite! jag vill inte sova ensam ju. Är ialla fall ledig hela veckan och på torsdag kommer äntligen lönen. har 30 kr att leva på fram tills dess. men det går nog. Nu ska jag städa vårt rum, duscha och gosa i någon av jonatans tröjor. Äta chips och se på rederiet ska jag nog också göra. bilden är från idag i parken. åh. puss.

1 kommentar:

michaela sa...

bästa nånsin ja! längtar så mycket tills vi har vårat autistiska dagis och alla fina ungar som vi ska hjälpa och så kommer jag få träffa dig varje dag och jobbet kommer vara så kul rena drömmen!!! du är bäst älskling och jag längtar tills du kommer hit <3