torsdag 18 augusti 2011

finiskvällen.

åh idag har varit en så bra dag. jobbade natt inatt och det var så himla jobbigt. trodde jag skulle dö. men överlevde. kom hem vid halv 8 och sov till typ 12. mådde askasst en stund men sen gick vi ut och då blev allt bra. Åt glass och pussades och var nöjda. sen gick vi till systemet och köpte vin. Sen gick jonte till repan och jag hängde med anton. vi pratade ut om alla bulla saker som hänt i kollektivet och nu är allting jättebra. Sen kom tove och jonte hem och alla sprayade håret och sminkade sig fint. jag blev jättefull på två glas vin och sen traskade vi till folkets park. där träffade vi kajsa, calle, mimmi, pontus och massor med andra fina människor. Kajsa och linnea ska ju flytta till skövde så dom hade någon slags avskedsgrej. Vi ringde till myspojken och han svek så himla hårt. inte okej. aldrig mer mysis alltså. sen gick alla in på debaser och vi satt kvar lite. vid halv 11 blev det kallt och vi gick hem. När vi kom hem fick jag och jonte för oss att möblera om vårt rum och ställa in hans dator. så nu är rummet asmysigt och fint. Nu har vi ätit himla god mat och jag ser på rederiet medan jonte spelar lite. mår så himla bra just nu. På fredag kommer bästa finaste mica ner till malmö. så himla bull att jag jobbar natt på lördag bara. men vi hinner nog ses på något sätt. Jonte åker till göteborg på fredag eller så, så jag måste sova ensam i typ 1.5 vecka. vet inte hur det ska gå alltså. blä. men ja, det blir nog bra ändå. nu är jag supertrött, har bara sovit typ 4 timmar på 1.5 dygn. imorgon ska jag på popquiz med min bästis och ja, allt är bra. nu ska jag se ett avsnitt till av världens bästa rederiet och sen ska jag sova. hoppas ni mår bästa. puss.

2 kommentarer:

belle sa...

COCO ROSIE PÅ FREDAG?

michaela sa...

myskillen hahahahah dör! och ja, vi MÅSTE ses på något sätt litegrann om så bara för en kort fika eller vad som helst. saknar dig så mycket. dör lite om jag inte får träffa dig snart :((((( och det är sämst att jag kommer så sent på fredagen för annars hade jag lätt velat förlja med dig och belle på coco rosie :((((( åh :((((((((((

älskling <3<3<3<33<33