tisdag 2 augusti 2011

gamers.


Vi bara spelar och spelar, och jag bara älskar varje sekund. åh det är så fint. lilla fina nördfamiljen. Min feber är borta nu och istället har jag blivit superförkyld. så himla fail att bli förkyld mitt i sommaren. skulle egentligen ha jobbat idag, men var tvungen att sjuka mig istället. Ska ialla fall jobba på onsdag! annars kommer jag bli lite tokig. Fick äntligen mina pengar idag ialla fall. jävla arbetsförmedlingen alltså. blir så trött. imorgon måste jag åka hem till mamma och hjälpa henne med lite saker och sen ska jag nog bara spela. anton och jonte sitter och svär åt varsin dator just nu och jag ligger i sängen. borde sova egentligen men har ingen lust. på torsdag är det popquiz och i helgen tänker jag bli karatefull. jobbar 6 av 7 dagar nästa vecka. det kommer bli helt sjukt. nu vill jag att mitt kel ska sluta spela så vi kan gosa i sängen och sova. åh vad sovsällskap är det bästa som finns.
ni har förresten blivit superdålig på att kommentera min blogg. hatar ni mig?
godnatt.

ps. bilden är faktiskt himla rolig, men tror inte att någon av er kommer fatta den.

2 kommentarer:

belle sa...

HALLÅ HALLÅ HALLÅ VILL TRÄFFA DIG FREDAG ELLER LÖRDAG?????! VILKEN DAG KAN/VILL DU??????? HALLÅ HALLÅ ELLER SAKNAR DIG

michaela sa...

hahhahaha fattar inte bilden men skrattar ändå för du är så himla rolig och fin och nördig!!! åh vad jag älskar det. och nej inte hatar, aldrig hatar! du är bästa ju. ja sovsälskap är det najsaste, saknar det så mycket! nu har jag bara kroki och det är inte så himla ballt.... hahah ÅH saknar dig så mycket. du kan lätt komma och leka med oss i augusti! tror vi ska åka ner till malmö också i augusti, vet iaf att elias ska träffa sin familj nån gång efter resan, så då kan ju jag åka med och leka! pusspusspuss <3<3<3