söndag 7 augusti 2011

sjukt detaljerad helg.

Hahaha bara hej här var det tomt? jag är sämst på att blogga. Åh så bra min helg har varit alltså. I fredags lekte jag med belle på en filt i stadparken. vi bara gosade med cider och vattenpipa och cigg och bara pratade i tusen timmar och sen kom det små tjejer som tyckte vi var så söta pandor och hade spanat på oss hela kvällen men inte vågat gå fram och hälsa. så vi hamnade lite i deras sällskap och sen på en filt vid bankgatan och sen åkte jag bussen hem till mina pojkar. Gick lite till kb och fick köpa cider för bara 20 kr. Blev pussad på av den sötaste pojken och dansade lite bland svettiga magar och snodde cigg ur bakfickor och trängdes i rökrutan och spillde lite cider och nästan lipade lite till jens lekman och skickade fyllesms. Vid 3 eller så tog jag lille pojken i handen och gick hem. köpte falafel påvägen och allt var så bra. Igår låg vi mest i sängen på dagen, eller nä! jag storstädade, bara putsade fönster och dammade och torkade typ allt? sen köpte vi pizza och kollade på Its always sunny i sängen. åt lite star warsglass och kelade. Vid sju öppnade vi cider och satte på oss varsin klänning (ja, jonatan använder mina klänningar ibland). dampade runt lite och sen bara pratade jag med tito och hon hade inga pengar men ville ändå komma hit. duschade lite och sen kom tito med sitt fina shakirahår. Rökte miljoner cigg och kollade på rederietklipp och bara var typ asnöjd med allt. lyssnade på 90talsklassiker och bara ville lipa lite för att det var så fint då och nu och allt. när det var uppehåll i regnet så kilade vi till retro, men såklart började det ösregna påvägen dit. såg ut som tre små blöta kattungar när vi kom fram, men tito kom in även om hon inte är tjugo, så vi var nöjda. satte ute och bara gosade. tito bjöd på shots! så himla finaste tjejen. sen pratade vi om bröst och rumpor och en kille försökte prata med oss om frukt? men jag försäkrade honom om att vi var mangos och han var ett äpple som bodde i fel del av stan. sen rökte vi lite till och pratade och skrattade och gosade och var bäst. Vid tre kom supergalna spöregnet! vi blev så himla små och rädda och det blixtrade och tito smsade sin pojkvän och gnällde och han sa att han kunde hämta henne och samtidigt köra oss hem. medan vi väntade köpte vi falafel och hamburgare och äpplekillen pratade med tito igen och hon sa att han inte hade någon framtid och då blev han nog ledsen, för jag tror han hoppades på att tito skulle vara hans framtid. David kom precis när vår mat var färdig i den lilla lilla bilen och sen körde han oss hem och jag fick skrika HÖGER och SEN HÖGER HÄR IGEN och sen var vi hemma och åt falafel och jonte snodde alla de godaste tuggorna av min falafel och sen la vi oss i sängen och gosade och välte ut vatten som hamnade i min mobil. sen somnade vi och imorse vaknade jag jätterastlös och bara insåg att min mobil inte ville starta? så nu bara sitter jag här utan mobil. ville typ lipa och gnällde för belle på msn och hon bara "jag har en mobil du kan låna?" och jag dog snällhetsdöden och nu väntar jag på att hon ska komma hit så vi kan bakisfika i regnet och ha det fint. Imorgon börjar världens jobbigaste jobbvecka. kommer typ dö och lär inte hinna blogga alls. hatar. men jag kommer bli så himla rik och då ska jag köpa biljetter till göteborg och kanske en ny mobil och födelsedagspresenter till alla som fyller år i höst. åh jag längtar tills det blir höst, för malmö är finast på hösten. det är bra. det blir en så fin känsla i magen då. Min bästis står på torget 50 meter härifrån och säljer saker på loppisen, men jag orkar inte gå ner nu ju. måste sörja min älskade mobil lite! den ligger på diskbänken nu i tusen delar och bara gråter. så himla ledsamt. vi har gått igenom så mycket och det finns saker på den som gör så ont men samtidigt är så fina och på ett sätt är det kanske bra att den inte funkar, för jag hade aldrig kunnat göra mig av med alla de där orden annars. Så nu börjar jag om och glömmer allt som är gammalt. Jag har nya skulderblad att kela mellan och en ny hand att hålla i min och det är bra och jag är nöjd.
nu blev det här typ världens längsta blogginlägg och ni har nog bara tröttnat och slutat läsa. men ni är finast och puss och bästisar.

2 kommentarer:

belle sa...

hahaha åå pusipusi älskar ju

michaela sa...

läste allt SÅKLART. saknar dina blogginlägg och saknar dig och önskar jag var i malmö också och fick göra allt sånt där kul med dig. jag kommer kanske till malmö inte denna veckan som kommer men nästa! kanske. typ på onsdagen eller torsdagen och stannar till söndagen. vill ses då om du kan! pusse <3