lördag 5 februari 2011

207

de senaste dagarna har varit konstiga. jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Men idag har varit jättebra. Christopher kom hit och sen spelade vi bara pokemon. det var fantastiskt kul och vi skrattade massor. Hans sällskap är alltid lika bra. han åkte för en timme sen och sen gick jag hem i regnet lite lite lättare. Imorgon blir det malmö för födelsedagsfirande av världens bästa jonatan! jag är så peppad. så längesen jag träffade alla fina.
Btw, så var det kinesiskt nyår igår natt och nu är det kaninens år. mamma har tjatat om detta i veckor och sagt att kaninens år ska bli ett kalasbra år och att allt ska lugna ner sig. Och det första som hände imorse var att min gudmor ringde och sa att de behövde folk på hennes jobb. Så på måndag ska jag ringa dit och se om jag kanske kan få ett fint litet jobb. jag är aspeppad. För jobb betyder att jag är lite närmare mitt mål. Heja kaninen.
Är så himla trött nu, sov himla dåligt inatt. Pratade länge med fina jesper ialla fall och han är nog världens bästa faktiskt. jag är glad att jag känner så fina människor ändå.
min ds har fullt batteri och jag har bra sällskap på msn.
jag överlever nog.
pusspusspusspuss

http://dagobah.net/flash/Splashattack.swf

2 kommentarer:

belle sa...

alltså. älskar lite. så glad jag blir. så roligt. så fint. så skönt. för du är ju finaste & förtjänar det bästa. & idag ses vi. LÄNGTAR

michaela sa...

du ska alltid överleva. <3 och vet du? mitt favodjur när jag var liten var kanin!! så det är typ.. ett gott tecken! :))

pusspusspuss