fredag 25 februari 2011

precis som romeo.

jag vet varken ut eller in om jag ska vara ärlig. Fan.
Jag har precis städat mitt rum, så nu luktar här himla gott. Är rätt nöjd. Lyssnar bara på Håkan hela hela tiden, jag är så himla ledsen att jag missar honom imorgon. Men patrik har lovat att ringa ifall han spelar Kärlek är ett brev skickat tusen gånger. Det är ialla fall himla tur att Håkan spelar på Siesta, annars hade jag nog dött.
Imorgon kommer ialla fall fina barnen hit och får mig på andra tankar, det är bra. När jag har städat klart ska jag bara ligga i badet och läsa min favoritbok.
Jag känner mig rätt tom men ändå inte. Lite som att jag vill lipa sönder men ändå är rätt harmonisk. Orkar fan inte mer.
Shit vilket dåligt blogginlägg.
blä.

det gör inte ont
alla mil jag vandrat
det gör inte ont
när vänner jag lämnat
det gör inte ont
att få skiten i sig
det gör inte ont
så länge du är med mig

Inga kommentarer: