lördag 12 februari 2011

du.


Jag hittade precis en lägenhet på gatan där vi träffades för första gången. jag minns exakt hur du såg ut, hur du log och vad du pratade så nervöst om. Jag sa mest ingenting eftersom jag var så full och inte ville spy på dig.
men du var finast.
Jag älskar nog dig faktiskt.. ja efter så många år så får jag nog säga att jag gör det.
Vore fint att få en lägenhet där, bara för att jag inte kan låta bli att fnissa varje gång jag läser gatnamnet.
åh, fantastiska pojke.
den här veckan kommer bli döden psykiskt för mig. men om jag fixar det så lovar jag att bli bättre på alla sätt som finns.
det måste gå bra.
råkade dessutom göra en himla fin vän väldigt arg, sårad osv inatt, sjukt dumt. men ja, jag blir sjukt dum när jag har panik. så är det bara, och detta är inte direkt någon småsak. Så lite befogat var det nog ändå.
Idag har jag bara legat i sängen och haft ångest.

vet inte hur mycket blogg det blir den närmsta veckan, men ja.. jag lever.






2 kommentarer:

belle sa...

finaste jossekatten.

michaela sa...

älskling. vet inte vad jag ska ta mig till. blir så ledsen av att läsa hur du går sönder hela tiden. vill hjälpa på nåt sätt, eller iaf vara där hos dig när du mår såhär. men du ska veta att jag tänker på dig typ hela tiden och att jag tycker att du är bäst. och att jag älskar dig, alltid. <3