tisdag 8 februari 2011

Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

nu, nu är det slut på riktigt. Inget mer fram och tillbaka. vi är bara döda.
jag är en fläck på golvet.
det är tur att jag har världens finaste vänner.
jag älskar er.

Jesper säger (02:29):
Du är så väldigt söt när du ler med läppar och ögon, så du borde inte gråta.

Vad jag bryr mig om är att se som i slow-motion
när du går sönder inuti
så som jag gjorde nyss
Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig

även om jag inte kommer tillbaka till dig


Vad jag bryr mig om

är att höra dig andas

veta att du är nära

förlåt, nu slutar jag


Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig

även om inte kommer tillbaks till dig

1 kommentar:

michaela sa...

du klarar det här. sen kommer du hit till mig och så lever vi lyckliga i alla våra dagar <3