fredag 18 februari 2011

land´s end.


jag insåg precis hur bra beslut det var att säga upp kontakten med honom. Hur mycket smärta jag sparat mig själv.. men jag insåg också hur sjukt mycket jag saknar honom.
Fyra sms fick ner mig på jorden ialla fall och allt kom ikapp mig igen. Jag får aldrig glömma varför det är såhär. jag får inte glömma anledningarna till att vi inte funkar och jag får inte glömma hur dåligt jag mådde.
även om det är så sjukt svårt.
han var tydligen i min stad idag, utanför mitt hus. Jag sa att han borde ha sagt hej, han sa att han trodde att jag sov men nästa gång så.
Grattis på födelsedagen ialla fall.
jag älskar dig.

Helgens planer blev helt åt skogen men som tur är känner jag världens bästa kim. han sa att jag fick komma dit imorgon om jag ville. Gör nog det, klarar inte att vara ensam denna helgen. Då kommer jag seriöst ta livet av mig.
pengarna från soc kom precis in på kontot och imorgon tänker jag fan färga håret även om jag inte har råd!
Det blir nog en ganska bra helg ändå, om jag kan stänga av mina tankar...
jag ska försöka ialla fall.
livet måste gå vidare.
nu ska jag lipa lite och sen sova.
godnatt.


ps. älskar ellen mest.

1 kommentar:

belle sa...

idag ses vi. å. längtar