måndag 14 februari 2011

kärlekens tunga


Idag är det alla hjärtans dag och min facebook svämmer över med kärleksstatusar. Lite bitter är jag nog.
Somnade vid 7 igårkväll och vaknade halv 5 imorse. superskönt att äntligen sova normalt. Båda mina favoritpojkar var vakna och åh, så fina alltså. åt lille passionsfruktyoghurten och var så nöjd så nöjd.
Idag kommer christopher hit och spelar ds, det kommer nog bli lika bäst som förra gången. jag är rätt glad ändå.
det blir nog bra.
Måste ringa om jobbet och sådär också.
HAN har skavt i bröstet idag, vet inte varför. bara småsaker som påminner om honom. Men jag kommer nog över det. Det måste man ju.
jag tar det som en man.
Nu måste jag till apoteket.
Eftersom jag inte har någon pojkvän så hälsar jag Glad alla hjärtans dag till alla mina små fina bästa vänner. ni är guld.
puss

2 kommentarer:

belle sa...

hoppas du får en fin alla <3 dag älsklingen min

michaela sa...

tusenmiljoner hjärtan till dig gulle <3<3<33<