torsdag 21 april 2011


Hjärtat gör ont men jag vet att han förstår mig och det är bra. Att jag inte är helt borta. Det är så tomt i mig. Ingenting känns. Det bara ekar.
Så får du mig ändå.
alltid.
fan.
Jag vill inte vara med längre. Jag vill stänga av precis allt. Jag vill inte behöva jaga mer. Samtidigt så finns det något som ler i mig. För ingen får mig, bara du. Ingen kommer längre in och det känns lite som en seger. Att folk försöker men inte klarar sig igenom. Att jag tröttnar innan de ens hunnit försöka. Jag släpper inte in någon längre.
Jag vill inte. Jag vet inte om någon fattar vad jag menar. Jag vet inte ens om jag fattar vad jag menar. Men han gör, och det är bra. Det är bäst.
The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return.

2 kommentarer:

michaela sa...

älskar dig. du är min bästa tjej <3

belle sa...

det är så himla knasigt med kärlek att det kan kännas så bra men samtidigt göra så ont att man vill dö. periodvis. men. vem är det som gör så ont? är du inte kär i din tjej? eller? har jag missat nått?