tisdag 19 april 2011

micahjärta.


Går in på Micas blogg och möts av detta! hur jävla skitSNYGG är inte den här jävla bruden alltså? jag blir nästan lite kär och elias har fått mer konkurrens än innan alltså! hahaha helt knäppt att skriva ett inlägg om bara detta, men ibland måste man bara det när man har så snygga vänner. Vi gjorde dessutom den bästa sommarplanen igår. Vår sommar kommer bli bäst. matfest mmm <3 åh jag längtar så himla mycket efter dig hela tiden.
du är bäst alltid alltid alltid.
http://understarlight.blogg.se/ här är hennes blogg ifall ni också vill läsa om den här snygga tjejen.. ni borde.
kesomackor.
puss.

2 kommentarer:

michaela sa...

hahah ÅH du är så himla fin!!! jag har varit skitsur nu hela eftermiddagen och så läser jag det här och typ exploderar i fniss och glädje och ÅH DU ÄR BÄST. älsklingen! sommaren måste komma nununu, jag vill bara vara med dig hela tiden! shit vad många kesomackor vi ska äta!

och duuuu kan vara skitsnygg! är lite smygkär i dig med ju hihi. när elias är borta kan vi väl passa på, okeeej?? PUSSPUSSPUSS världens bästa <3

michaela sa...

är fortfarande på så himla dåligt humör så var tvungen att gå in här och läsa igen. du är fan bäst. önskar så himla mycket att jag var hos dig nu <3