tisdag 12 april 2011

meow.


idag har jag verkligen inte gjort något vettigt alls, eller jo.. jag har tvättat haha. sjukt mycket tvätt. annars har jag typ bara skrivit. Måste ju ha in min ansökan i slutet av månaden. vet inte hur det ska gå. men det har gått helt okej idag, skönt att ha kommit igång lite och att jag inte har tappat gnistan helt ialla fall. Läst tusen dikter på sockerdricka och känt den där bubblande fina inspirationskänslan i kroppen.
imorgon ska jag på något slags möte på AF och sen till biblioteket för att fortsätta skriva. Hoppas det inte regnar imorgon, för i såfall kanske jag kan sitta ute i parken med. Bäst.
jag har en jättejobbig saknad i kroppen idag. Jag vet att jag var dum och förtjänar att han har blockat mig, men jag kan inte låta bli att sakna honom jämt. Dessutom bråkar två av mina favoritpojkar och jag kommer emellan hela tiden. orkar verkligen inte det. kan inte alla bara vara glada och fina?
nu ska jag lägga mig i badet och läser harry potter som vanligt.

Inga kommentarer: