tisdag 12 april 2011

tillbaka.

Jag och mica utanför svea <3
Jockos tog en bild när jag läste en Håkanintervju.
vi var nere i eriksberg och fotade.
elias <3
Träffade världens bästa mica <3
jag och carl posade fint utanför svea.

Förlåt små finisar!! jag har inte uppdaterat på tusen år ju.
jag vet inte ens var jag ska börja. var i göteborg förra helgen och det var fantastiskt på alla vis. Bodde hos jockos, träffade michaela, pussades med den sötaste tjejen, blev kalasfull, trillade i trappan, åkte båt, gick på konstutställning, åkte massor med spårvagn osv. Helgen innehöll allt en helg ska innehålla helt enkelt.
Kom hem i tisdag och i torsdags åkte jag hem till kim i landskrona. Vi gjorde inget speciellt, det var mest bara skönt att ses. Det var ett tag sen. Sov hos honom lite och på fredagen åkte jag hem till finaste vännerna i kollektivet igen. Där har jag varit tills idag. Vi har haft det superfint och den här helgen har också varit nästan perfekt. I lördags blev det sommar och vi sprang runt utan jackor och njöt som aldrig förr.
idag har vi inte gjort något speciellt. Vi var ute i solen en sväng, satt i gräset, rökte och lyssnade på BD. Det var så galet varmt och vi planerade festivalkostymer. Kommer bli asfint.
Sen ringde min fina tjej och vi pratade ett tag. hon är så himla söt att jag dör lite. Hon kommer och hälsar på den 28 och jag är himla nervös. men det blir nog himla kul.
hon skickade det finaste smset någonsin innan. fattar inte varför hon vill pussa på just mig när hon kan få vem som helst. helknäppt, men jag klagar inte direkt. hon gör mig helt pirrig ialla fall.
jag ska bli bättre på att uppdatera nu, lovar.
ni är finast.
bilderna är från helgen i göteborg.
godnatt.
puss.

1 kommentar:

michaela sa...

saknar dig så mycket hela tiden! träffade carl igår när jag var ute, saknade dig ännu mer då! du är finast. och det är finast med din söta tjej! vill ha sommar och festival med dig nuuuuuu. pusspusspuss <3