onsdag 20 april 2011

laxdag.

dagen har varit helt åt skogen. HATAR soc alltså. De kan inte göra någonting rätt. De bara förstör allting. Imorgon ska jag dit på någon jävla kurs. Kommer säkert bli jättelyckat. Tårarna har bränt bakom ögonlocken hela dagen, men som tur är har jag världens bästa vänner och mamma.
har varit på kyrkogården idag och hälsat på mormor. Planterade fina blommor och sådär. Det blev himla fint.
Är asnervös över att jag inte kommer hitta imorgon, men det är faktiskt inte mitt fel! de har inte satt ut någon adress överhuvudtaget. åh. skitsoc alltså.
Har sökt tusen jobb idag med. Känns peppt. Massor med roliga jobb dessutom. På fredag kommer livet ialla fall bli lite lättare, för då får jag träffa de bästa människorna ever och det kommer bli så fint.
Usch vad allt ska vara jobbigt jämt. jag är så himla trött på det faktiskt. Det är vår nu och då borde saker bli lättare tycker man ju.
blä.
men nu ska jag bada och vara lite nöjd ändå. Kursen kommer säkert gå himla bra imorgon, även om det bara kommer vara lantisar där.
puss.

2 kommentarer:

michaela sa...

du är bäst. imorgon kommer säkert gå bra! jag hejar på dig älsklingen. ja, nu är det vår och snart sommar och då ska vi vara gladast. pusspusspuss <3

Sara sa...

soc är verkligen sämst! de borde göra nåt mer vettigt än att trakassera oss.
jag har flyttat till högsbo (mot frölunda), och ja vi måste absolut ses när du kommer nästa gång! vi kan köra en vinkväll! =)