fredag 15 april 2011

mwiih.


Det bästa är när man får ett sms och det är från den personen man förväntar sig minst. Den där personen man jämt önskar att det ska vara (men som det aldrig är) när man ser att man fått ett sms. Det var fint och det verkar som jag klarade mig den här gången med. Nu ska jag bli snäll. jag måste bli snäll. Det funkar fan inte att jag håller på såhär. folk tröttnar, folk orkar inte hur länge som helst. jag lovar att jag ska sluta. Både för er och min skull.
Borde sova, men anton har skadat benet och jag fick tvinga honom att ringa en ambulans. Nu väntar han på att de ska komma och sådär. Hoppas han slipper operera sig. Det vore illa.
Annars har jag varit rätt nöjd ikväll.
legat i badet och läst min favoritbok, fått fina sms av en vän jag trodde var arg, pratat om snittar med ellen, börjat spela om bioshock och fått det bästa smset. åh. Känns som att allt håller på att lösa sig, eller lösa sig med alla vänner jag råkade slå bort fast jag inte ville ialla fall.
Imorgon måste jag skriva massor! jag måste verkligen det.
var även på apoteket och hämtade ut den där satans medicinen idag. äntligen. Haft den på recept sen i januari. Himla illa. Men tydligen får man absolut inte blanda den med alkohol. tur att jag är superpank denna helgen med andra ord.
Åh, jag är helt varm i magen nu. Bästa smset och bästa honom.
Nu ska jag sova och hålla tummarna för att det går bra för anton på sjukhuset.
godnatt finisar.

1 kommentar:

belle sa...

RARING. puss. & jag saknar dig också. det var hemskt synd att du inte kom på min födelsedag. fast. ja. vill du ses efter nästa lilla pengainkomst? efter tjugifemte?