tisdag 19 april 2011

om dig.

Vad du än gör med mig nu
och vad du än försöker säga nu
så får du mig ändå
Om du trollar bort mig
långt från dig
och lurar hem mig
med dina sämsta tricks
så får du mig ändå
tro att du har tröttnat på mig
ring mig sen och ångra dig igen
så får du mig ändå


det gör ont i mig. du gör ont i mig. jag är trött på det.
Inatt kom jag på varför du fortfarande är kvar i mig och varför jag tröttnar så väldigt fort på alla andra pojkar.
vi har inte sprungit klart än, vi har inte jagat varandra tillräckligt.
jag lockar till mig pojkar, vinner och kastar bort dom. Ingenting intresserar mig längre än för stunden och om nätterna drömmer jag bara om dina kyssar, dina händer, dina armar, dina ben, dina leverfläckar, ditt hår, ditt leende, ditt sätt att säga mitt namn...

Du har gjort mig till dig utan att veta om det.

så jävla trasig

jag älskar dig
jag gör verkligen det.

In you I see dirty
In you I count stars
In you I feel so pretty
In you I taste God
In you I feel so hungry
In you I crash cars
We must never be apart

1 kommentar:

belle sa...

åh. raringen. jag hoppas att han snart tar sitt förnuft till fånga & en dag står utanför din dörr & tar dig med storm. på riktigt & föralltid. om det nu finns nått sånt. men det tror jag. eller. det MÅSTE finnas. vad ska vi annars leva för?