onsdag 27 april 2011

sjuk_tjej89

Idag har jag varit på vuxendagiset. I början var jag skeptisk och hatade alla, men under eftermiddagen växte alla och nu gillar jag dom ta mig tusan. Det blir nog okej. Btw, mitt under kursen så ringde en kvinna och jag ska på arbetsintervju på fredag!!!! nu kanske jag ÄNTLIGEN kan få bo i Malmö igen. Så himla himla fint det hade varit.
har bränt sönder mina armar och ben idag, det gör superont och sen har jag blivit assjuk också. det suger verkligen, eftersom Leo kommer hit imorgon. har massor med feber och är himla förkyld. så ikväll ska jag bara sova massor och sådär. Kanske måste stanna hemma från kursen imorgon också.
Jag vet inte varför jag skriver som ett cp heller. Så himla konstigt. Pratade med min sockvinna innan också och jag får äntligen pengar den här månaden. har varit så himla orolig.
Livet flyter på lite för en gångs skull. Får se hur länge det håller den här gången.
idag är jag ialla fall nöjd.

Inga kommentarer: