torsdag 21 april 2011

mwiih.

idag är hela världen finast. var på socinskrivningsmötet idag och det var verkligen helt tvärtemot vad jag väntat mig! Ledarna var hur fina som helst och allting verkar himla kul. Vi ska dansa och träna yoga två gånger i veckan, sen blir det studiebesök och målning och massor av fina grejer med. Värsta mysiga vuxendagiset! dessutom slutar jag astidigt varje dag och det äger. Så jag är glad. Det är 22 grader ute och jag ligger här med färg i håret. Så himla nöjd.
Imorgon blir det Lund och emoträff med tove och anton( de tvingar med mig!), på lördag blir det deep eller retro och på söndag ska vi ha picknick i parken. Åh. jag älskar mina vänner alltså och jag är så glad över att må bra idag och att kursen inte var åt skogen. Allting kommer lösa sig.
gladgladgladglad tjej!
hoppas ni mår bra älsklingar
puss.

2 kommentarer:

michaela sa...

hahaha vuxendagis!!! bästa jag hört ju! är så glad för din skull älskling :D pusspusspuss <3<3<3

belle sa...

MENÅÅÅÅÅÅÅ. blir så himla avundsjuk jag vill också gå på vuxendagis. med dig! så hade vi kunnar påla varandra blå i ansiktet & låtsas att vi är sjuka & måste gå hem & ligga i parker i solen istället. mmm. ja. fint. kommer du till statsparken på valborg? & vad har du för färg i håret??????????????