onsdag 19 oktober 2011

19/10-11

Igår jobbade jag i miljoner timmar och var så trött när jag kom hem. bara somnade på jonatan när vi kollade på rederiet. Idag fyller jonatan 24 så jag var uppe tidigt och köpte hans sista presenter. Gav honom massor av kött. hamburgare, bacon, baconchips, salami osv. och sen fick han te (han älskar te) och en tesil och ett muminblock och sånt. han blev himla glad. grattis finaste älskling. nu ligger jag mest i sängen. Dom ringde från det där dagisjobbet idag och jag ska dit om två veckor ungefär! så himla peppt. najs med ett till vikariejobb. dessutom ligger det på samma gata som jag bor på. imorgon ska jag jobba igen. laaax. men ja, jag kommer vara nöjd när lönen kommer. jaja, nu ska jag duscha och sånt. puss.

2 kommentarer:

michaela sa...

hahah köttpresenten måste varit det bästa någonsin haha. och te och mumin och åh, nästan så jag önskar att du var min flivkvän istället! PUSSE

belle sa...

åå mys mys mys hälsa honom grattis från mig & hallå eller saknar dig kom till mig i helgen & sup mig under bordet med vodka ja?