söndag 23 oktober 2011

hejhej

hejhej bloggen. jag lever, typ. igår fick vi en ny inneboende! hon pratar norrländska och har en kanin som är jättesöt. Hon är supertrevlig hihi. så himla bra. så nu bor vi supermånga här igen. Drack vin hela kollektivet igår och hade det supermysigt verkligen. Fast sen blev jag köttförgiftad av kalkon och spydde hela natten. Jonatan tog hand om mig och såg saker som man inte borde se sin flickvän göra. men han sa att det var okej. han är finast. imorse ville jag typ dö. har mått sämst hela dagen. Jävla kalkonskinka. har bara legat i sängen idag och tittat på disneyfilmer. bästa. Imorgon ska jag jobba, på tisdag ska jag med jobba och sen är det hemlisen+LÖN!!!, på onsdag är jag ledig, på torsdag jobbar jag, ledig på fredag, jobbar på lördag och söndag och SEN åker jag äntligen till göteborg. Jonatan åker nog på fredag men jag kan inte åka förän söndagkväll. men ja, det är bättre än inget. stannar en vecka och håller på att längta ihjäl mig. bästa. Nu har vi gjort linssoppa och jag ser på harry potter. älskar harry potter. åh. bästa. puss

2 kommentarer:

michaela sa...

men nej dumma kalkonen :(((( fy vad jobbigt. hoppas du mår bättre nu söte. ja åh bara EN VECKA och sen är du i göteborg och ska leka med mig <33 bästa!!

belle sa...

är hemlisen en tatuering???????????????????? eller vad???????