onsdag 5 oktober 2011

kissdagen.


typ världens sämsta dag. har bara lipat och känt mig kass och hatat alla och blä. så himla jobbigt. det går aldrig över. imorgon kommer ialla fall jonatan hem och då kommer allt kännas lite bättre. nu ser jag på harry potter och äter choklad. imorgon ska jag jobba. blä. hatar allt. eller inte allt, men allt här. har mensvärk fast jag inte har mens och blääääääääääää. kissdag. längtar ialla fall till alla hemliga planer blir av. då kommer jag vara gladast i världen. nu är voldemort arg! lax.

2 kommentarer:

michaela sa...

längtar också tills alla planer slår in! det blir bästa. hoppas du mår bättre när jonatan kommer hem. han får ta hand om dig så du blir glad. du är finast. och bäst och åh vad jag saknar dig. pusspusspuss <3

belle sa...

hahah älskar när alla dagar är kissdagar????nej det gör jag inrte men hahaha å rolittttttttt. har gjort trädjur till barn i rumänien idag. & lagt upp en bild på mitt sågsår på handen!!!!!!!!!!