måndag 17 oktober 2011

måndag.


Imorse vaknade jag himla tidigt och åt spagettifrukost. spagetti är bäst alla tider på dygnet. åh. sen gick jag och jonatan till netto och köpte glasstrutar och viktiga saker. gjorde godaste maten och sen har vi kollat på tusen avsnitt av rederiet. det är så bra och spännande nu. Vi har precis storstädat vårt rum, så nu luktar här supergott och mysigt igen. vi ska snart duscha och sen göra goda maten. imorgon ska jag jobba igen... är så himla opepp faktiskt. Men jag får ta vad jag får. Hon som är sjukskriven på mitt jobb som jag vikarierar för har fått förlängd sjukskrivning. så jag jobbar en månad extra till. Känns väl sådär nu, men när lönen kommer blir det asnajs. idag pratade jag och jonatan om att åka till paris i december. det hade varit superfint. allt känns ändå rätt bra just nu. jobbar som sagt imorgon, sen är jag ledig på onsdag när jonatan fyller år och sen jobbar jag torsdag, fredag och lördag. den 30e åker vi dessutom till göteborg. jag längtar verkligen ihjäl mig. vi ska stanna lite mer än en vecka! gladaste tjejen verkligen. Nä men livet är ganska fint just nu, jag ska verkligen inte klaga. nu ska jag hetsa jonatan så vi kan duscha. ni får en bild från roskilde 09 på mig hahaha. dör. så himla längesen. hittade mappen på datorn precis. pusse.

2 kommentarer:

michaela sa...

gulliga roskildetjejen :* längtar så himla mycket tills du kommer. och spagetti äger ja. nu äter jag asmycket godis och njuter av min nytatuerade tatuering hihihihi pusse

belle från iPad sa...

hahahahaha dör skriver på en Ipad nu. orjar ej. den är så hightech. så himla typiskt min familj. jag ba hjelp. men. det var inte det jag ville skriva. eller jo lite. men mest: PARIS. OK KOMPIS. KUL FÖR DIG. du har det så himla mysigt jämt. KUL FÖR DIG.