onsdag 26 oktober 2011

vuxendagen

idag har jag jobbat duktigt, betalt räkningar, betalt hyran, bokat tvättid och köpt tågbiljett till göteborg. känner mig så himla duktig. jag brukar alltid vänta flera dagar innan jag betalar mina räkningar. heja mig. Idag har vi även varit på lägenhetsvisning!! en lägenhet från bostadskön, fatta sjukt? trodde inte man kunde få någon lägenhet därifrån men jodå! jag var tillochmed 2a på listan till just den lägenheten. den var superfin med bästa utsikten och balkong och så, men superdyr hyra. dessutom tycker vi inte det är lönt att skaffa någon lägenhet här nu när vi ändå ska flytta till göteborg snart. Så nu har vi sökt jättefina lägenheter i göteborg istället. jonatan har ju tre år i bostadskön där, så vi borde ju få något. haha vi har kollat upp alla adresser på hitta.ses gatuvygrej. ni vet där man får se bilder på hur gatan ser ut. så kan man typ gå runt i området och sånt. asbra. så nu har vi sett hela göteborg. superknäppt men himla bra. borde egentligen sova, för jag är himla trött. idag var vi på özen och handlade! det är verkligen världens bästa affär. jonatan blev helt kär. så nu har vi godaste turkbrödet och juicen och jordnötterna och hello kittydrickan och nutellan och sånt. bästa. haha jag bara skriver och skriver. Idag har ialla fall varit en himla bra och fin dag. nu ska jag sova. pusse.

1 kommentar:

michaela sa...

men guuuuuuuuuuuud detta inlägget gjorde mig så himlahimlahimla glad!!! äntligen så snart så kanske du kommer bo här med mig och livet kommer äga <3 PUSS BÄSTIS