söndag 2 oktober 2011

jag går inte isär när jag går med dig.


nu är jag hemma. allt är tomt. jag är tom och rummet är tomt. jonatan stannade kvar i göteborg ett tag och kommer hem någongång i veckan. allting känns bara så jobbigt nu. men jonatan är världens finaste och säger fina saker som får mig att lipa lite. göteborg var bäst på alla sätt. helt fantastiskt. har haft så sjukt roligt och herregud vad bra människor jag känner och fått lära känna. Fick träffa massor av jonatans kompisar, så himla fina verkligen.
idag innan min buss gick satt vi i vasa på en bänk. allt var så fint och jag och jonatan pratade om så bra saker. såna som gör mig så himla glad. åh. bäst. jag kan inte ens skriva om allt som hänt och hur fint och bra det varit. finaste helgen ialla fall. finaste bästa mica och belle. dör alltså. sov hos jonatan inatt, det var läskigt att träffa hans bror och pappa, men ändå himla fint. usch haha, jag kan inte ens skriva. är så trött och ledsen och blä. jobbigt. imorgon ska jag jobba. vill typ dö. verkligen. usch. men jag har fina saker att tänka på, fina saker att se framemot. nu ska jag sova. godnatt.

Inga kommentarer: